fredag 30 september 2011

Störda människa!

Klicka på bilden för att läsa artikeln!

5 kommentarer:

  1. Ja jag skulle oxå vilja ha så =) som er asså, men hur banne mig får man till det :P ja e ingen data människa men jag ska ge det ett försök =) Ja asså jag vet inte vad som flugit i hero, han var ju lugn då han kom, han e fortfarande lugn hund, men blir så svartis och jobbig i bland. Å när han e 71cm hög och väger lite väger 45kg så känns han svårare att jobba med då han blir som han blir ;)

    SvaraRadera
  2. HJÄLP nu har hela min blogg blivit förstörd. alla sido bilder å min fina bild på gammhundarna längst upp(sibben och rottisen i dragkam), den e oxå borta =( Ja skulle aldrig ha hållit på leka med bloggen =)ja e för dum på detta

    SvaraRadera
  3. Usch, jag kan inte ens läsa artikeln. Har hört lite mummel om den och det räcker. Fattar inte från vilka stenar dessa sjuka människor klättrar fram under - de blir ju bara fler och fler!

    SvaraRadera
  4. va fan han "mådde dåligt" tror han inte att hunden gjorde det också. fyfaaaan blev så arg igår när jag läste den :(

    SvaraRadera
  5. Fyfan :( Mår inget vidare efter att ha klickat på den länken.. HUR kan man!!!!!? det borde finnas nån typ utav licens för att skaffa hund....... :((

    SvaraRadera